fredag 4 september 2009

Mina smycken

Jag har äntligen gjort slag i saken och börjat med något som jag länge velat göra - smycken. Tänkte försöka stjäla mig lite tid en regnig och mörk kväll här och där när alla andra sover eller tittar på TV. Ett skönt sätt att rensa huvudet på och så är det så himmla KUL!
Det hela började med att jag så gärna ville ha ett namnsmycke som ju är så populärt just nu, googla på nätet så får ni se en uppsjö.
-Det där borde man kunna göra själv! tänkte jag och det gjorde det ju! Nu kan jag få smycken precis som jag vill ha dem!
Här kommer några bilder på mina första tappra försök...

Armband med hjärta
Armband med pärlorNamnsmycke med stansad text

2 kommentarer:

Cilla sa...

Jättefina! Vad duktig du är.

Silfvernagel sa...

Vilka fina smycken du har gjort!

Kram L