onsdag 7 januari 2009

Sådärja nr 2

Idag fick Klara & co (dvs de 4 hundbrorsorna) följa med mig till Örebro. De fick vara hos farmor & farfar medan jag jobbade. Pulkaåkning och annat skoj stod på programmet (Klaras, inte mitt tyvärr:-) med efter förmiddagsmellanmålet slocknade Klara och vaknade 3 timmar senare hängig och febrig Det var bara att åka tillbaka hem och möta upp den tredje sjuklingen Anders (såklart hade jag också vid det laget börja känna mig hängig). Nu sitter vi här alla tre och har hosta, feber och ont i kroppen. Stackars Anders ska försöka masa sig iväg till jobbet vid 22 och sedan jobba hela natten tills kl 07, stackars, stackars, stackars.
Vi ses på andra sidan feberdimman...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, nu får det vara nog för eran del. Stackars, stackars er. Hoppas det går över snabbt.

Silfvernagel sa...

Vi kan nog bilda en klubb tror jag. Har samma symton. Hurra för baciller - NOT! Vi får offra några chokladkakor till bacillgudarna så kanske det vänder för oss.

Kram på er! Linda och co